26 January 2011

aSSaLaMuaLaiKum....

Paan Zainudin | 9:02 AM | 00 orang doakan aku slim |

Hmm..agak lama ye x update blog nie..bkn agak lama..tp smemangnya sdah lama..last update awal thn ari tu..so far mmg byk r event n insiden yg terjadi sepanjang tempoh antara tarikh last update sampai la hari nie..

So, kita akan mulakan sesi bercerita kita..ermm... sblum tue..let me see calendar dlu..hehe..dh lupa dh tarikh..

ok..on 2nd Jan Birthday mama saya..rasa agak sedih la xleh nk celebrate dgn dia..btw sy dh wish dkat dia and she really appreciate me..luv u MAMA..


hmm....on 3rd Jan lak I got my last sem result..Alhamdulillah..kira ok jgak la result sy..3.56..and azam sy pd thn nie nk push lg efford to get flying colours for next final exam..huhu


Pada hari jumaat,klu tak silap..ermm ye btul hari jumaat, 7th Jan ada majlis perpisahan dengan datuk pengarah,Dato' Mazlan Mohammad semperna majlis pertukaran dia sebagai Ketua Pengarah Pelajaran Negeri Pahang. Gud job dato'..do d best..and in this event, sy ambil bhgn taw..sbg penari ketika menyambut dato' msuk ke dlm dewan..tarian apa lg klu bkn tarian pelanduk..hehe.. agak kelakar jugak la kan..last2 minit bru blatih..hari rbu ptg kot bru nk blatih,,jumaat dh kna mnari..but overall mmg best la..


Spnjang hjung mnggu tu sy asyik skit kpala ja..mau tak sakit..slalu kna hujan.. dlm sminggu nie hujan kerap turun..hmm..
Pastu about hot issue lak yg diuar2kan sekitar maktab..rsa2 bkn mktb nie sja..hmpir ksemua mktb sluruh negara pa dok ckp psl hal ni.. about "pemansuhan elaun utk guru2 pelatih seluruh ipg dan juga pnempatan guru2 di sekolah2 di Malaysia tidak akan dijamin".. dgr tjuk dia pn dh hot..mmg jd isu giller..ye la kan.,kita dh buat pjanjian dgn krajaan pstu nk gubal lak..ni smua dlm Rancangan Malaysia ke-10 (RMK 10) la nie..hmm...
pstu bberapa hari kmdian lecturer bgitau yg pasal pemansuhan elaun dn pnempatan tu akan dijalankan utk ambilan 2012..kira kami still slamat lg la...alhamdulillah..hmmm..tkut aku taw...
then, yg lgi truknyer aku dipilih masuk GERKO BOLA SEPAK...argghhh...xnak....rsa mcm nightmare sja.. I hate football..!!!! wktu isi borg aku pilih bola tmpar..tp bola ni lak yg dpt..wuu....
Hmm..byk gila mslh yg mnimpa aku..n satu lg mslh mmg lagi2 gila..mslh broadband..hari tu..celcom da hntar msg..dia gtau yg penggunaan broadband anda stakat ini ialah RM500++...bapak tkejut aku..pastu aku pergi la cwgn celcom dkt k.lipis nie..dia gtau yg aku pkai sim telefon dn bukannya sim broadband..pastu aku baru teringat yg hari tu wktu dkt Sua Rasa tv9 dkt penang aku da tkar pakej..rupa2nya aku kna tipu..dia bg sim lain dkat aku...aku dh kol celcom careline...nk batlkan no2 nie..pastu esok tu induk celcom dari KL kol aku gtau yg aku perlu buat laporan polis n pergi ke cawangan celcom tdekat utk buat laporan..dgn laporan tu depa leh siasat pihak mna yg btugas wktu sua rasa n mungkin pmbayaran blik boleh dielakkan..
hmm....pening2..peningggg..!!!!!!
Sekarang nie aku tgh buzy taw..dgn latihan utk pmentasan TEATER 3 TUN DALAM BICARA PUTERI GUNUNG LEDANG bln 2 nie..aku kna mnari utk teater nie,,x pgang watak..mnari tarian moden..ada 3 tarian kna mnari..huhu...gud luck ye paan...n to GITA too.....
hmm... byk btul kan event bln satu nie..x msuk bln 2 lg..haa...hari isnin hari tu..hari pendaftaran utk pelajar2 baru KPLI dan j-QAF ambilan januari 2011..so sy ucapkan SELAMAT DATANG ye..semoga gembira belajar di sini dan mendapat barakah daripadaNya..amin...






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...