25 April 2011

SaYa dAn KRaF

Unknown | 8:47 AM | 10 orang doakan aku slim |


*
Sekarang nie aku dh mula amik serius dalam dunia kraftangan nie..hehe..dh smakin beminat dh... byk dh kraf yg aku buat n byk juga tmpahan yg aku terima drpd kawan2...rsa smakin bsemangat...

*
*
yg bawah nie HP case tmpahan drpd kawan si Akmal Rayyan, Vee... 
hope she like it.. ^^


*
*
Yg nie plak tmpahan drpd akmal sndiri..Lomo Camera... 
dia nie mmg mnat bnar camera..snap sna sni..haha..
jgn marah yea rayyan...


*
*
Yg nie plak..smpel2 yg aku buat..
- Letter keychain -

- an pple a day keep the doctor away -

- Meh pkai bju -


**



- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

1 comment:

~cik atin~ said...

paan...aq nak tempah tok external aq punyer baju boleh??...he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...