21 April 2014

PEKNGA MAHAI BERSAMA YANG TERISTIMEWA

Unknown | 7:00 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Ingat tak dalam post sebelum nie aku nak cerita pasal insan istimewa yang telah dipilih oleh Allah .. Bagi aku sangat istimewaaa .. Sebab apa ?? sebab parents dan anak-anak nie telah dipilih untuk melihat dan menerima Islam setahun yang lepas .. Rasa bersyukur sangatt .. Pasangan kembar nie baru je darjah enam dan akhlak diorang memang sangat sangat baikk ..

Jadi aku dengan partner aku decide la nak bawak budak-budak nie pergi makan peknga mahai dekat bandar Raub tuu .. Pizza Hut , mau tak mahai .. sebab tu aku panggil peknga mahai .. hehehehe sekali sekala ..
Ng Kin Wan (Ikhwan) dan Ng Mei Ha (Meharun Nisaa') .. Slow-slow Nisaa' pakai tudung , Lama-lama nanti oke la tue .. Rasa sejuk sangat hati nie bila tengok  wajah diorang berdua .. hmmmm 
Cikgu a.k.a akak yang banyak bantu diorang berdua .. Dari start belajar mengaji qiraati sampai la sekarang dah pandai baca Quran .. hmmm ..  Dia dah anggap budak-budak nie macam anak-anak dah ..
yumm yummmm ..
Hmmmm .. banyak betoi depa bubuh cheese .. memanjanggg aku nak tarikkk .. hehe
Tau tahu kenapa tapi rasa special sangat petang tu bersama diorang .. Praktikum pun dah nak habis dah .. Ikhwan , all the best basketball tournament peringkat kebangsaan nanti dan Good Luck for ur UPSR .. ^___^





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...