25 April 2014

PRAKTIKUM FASA 1 : SJKC YUH HWA [PART 2]

Unknown | 7:01 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Alhamdulillah .. akhirnya selesai jugak praktikum fasa 1 .. haaahhhh rasa lega gillerr !! takde dah nak stress serabut bagai .. Haha tu baru fasa 1 , padahal lepas nie ada lagi fasa 2 , 3 yang nak berbulan-bulan lagi lama .. adoyyai haha takpe , yang tu pikir kemudian .. 
seriusss rindu dekat budak-budak yang banyak songehh nie ... hehe
yahhh , antara aktiviti utama yang perlu dibuat dekat sini .. pagi petang siang malam buat .. Aku rasa lepas nie memang pandai la aku nak ber'khat' cina nie .. haha
akhirnyaaa .. siap jugakk 
Selain mengecat , kami juga perlu memanjatt .. yea memanjatt .. aduhh lenguh bak hangg ..
Skuaddddd senanggg dirii !! barisss sediaaaa !! haaa ambikkkk , tak pernah-pernah incharge kawad sebelum nie .. Bila mai sini nahhh .. take over ! haha
TEAM TKRS .. yuupp semua perempuan kecuali aku .. budak-budak lelaki lain malu nak masuk TKRS .. ngehehehehe
finally oOo finally siap pun final observe .. seriusss lega ~~
aab aab laut chalen betull ..
my year 6's students ..
Kak Durra and my cikgu pembimbing , Cikgu Chin
Hahaha budak-budak yang paling banyak kerenahhh .. 
yesss , kami berempat dah habiss .. 
Thanks for everything untuk tempoh sebulan nie .. Kalau ada salah silap harap dimaafi .. Seriuss sekolah nie bestt sangattt .. first time aku mengajar dan my first time jugak laa berada di sekolah cina .. lain memang sangat lain berbanding SK .. Aku akan cuba la amalkan budaya positif yang aku dapat dekat sekolah nie pada masa akan datang ^___^ 




- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...