29 August 2015

I'M 23rd !!

Unknown | 3:17 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Alhamdulillah syukur syukur .. Hari nie memang rasa happy sangattt .. seriuss happy sangatt sangatt .. Now I'm officially 23rd !! haha dah tua bohhh .. Gembira sebab rakan-rakan ada bersama semasa hari lahir , dan sedih jugak sebab nie laa kali terakhir aku celebrate birthday dengan diorang semua .. 
Sanah Helwah Pa'an !! 23rd yahh ..
HAHA Akmal .. Actually masa nie tengah cuti .. Ramai yang balek kampung sebab cuti panjang .. dan ada jugak yang stay dekat hostel , tak balek .. Yang lagi terharunya ada member-member tak balek sebab nak celebrate sama-sama birthday aku malam tu .. Ya Allah terharunya akuuuu .. Kau pun Akmal tenkiuu jugak .. Ambil train tengah malam and sempat bersama-sama dalam jamuan nie .. Nampak , siap galas beg baju lagi .. hahaha
Nyanyi ramai-ramai !! haha maluuuu ..
Tenkiuu kawan-kawan .. tenkiuu .. Aku sayang hangpa semuaaa ♥ ♥ ♥ Terima kasih sudi hadir ke jamuan kecil-kecilan nie .. Aku nak berkongsi kegembiraan dengan kawan-kawan aku .. Lepas nie dah takda macam nie dah .. Thanks semua ..
Makan sampai kenyanggg .. haha
Ni jer yang mampu aku sediakan .. Masak sendiri okeyyy ..
Muuahhh cikedd hahahaha
Okeyy fine , yang nie memang aku tak plannnn .. Aku ingat takda tepung menepung telur semua nieee .. Huwaaaa , dah la aku pakai baju baru.. Sanggup depa angkat aku pi tapak penyeksaan .. sob3 ..
Hambekkk semua kenaaa .. hahahaha ..
Nahhh , balas dendammm .. haa ambikk ambikkk , sapu satu badan .. haha

Thank you so muchhh guysss .. U made my day .. Terima kasih banyak-banyak .. I'm so happy .. Terima kasih pada yang bagi ucapan , yang doakan aku , yang bagi hadiahhhh .. Terima kasih banyak- banyakkkk .. Sumpah sayang hangpa semuaa 
Thank you so muchh makk !! I love u ..




- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...