04 September 2015

POSTINGGGG !!

Unknown | 5:05 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Alhamdulillah syukur Ya Allah .. Nak nangiss rasa .. hahaha.. 

Tanggal 4 September 2015 , seramai 67 orang siswa guru IPGKTAA daripada 541 orang siswa guru seluruh IPG yang akan posting dulu ke SJKC diumumkan ..


and guess what ???



aku dipostingkan ke Penang !!! 

Alhamdulillahhhhhhhhh!! seriusss gembira gillerrr.. Macam tak percayaa !!

Masa mula-mula nak umum semua pakat mention nama aku dapat Johor , tak pun Sabah Sarawak .. hahaha .. and finally aku akan dipostingkan ke Penang !! haaaa takleh move on lagi .. hahaha

Aku akan berintership dan dipostingkan ke SJKC Chung Hwa Pusat Jalan Kampung Gajah ,12200 Butterworth, Pulau Pinang ..


Please be nice to me yaa .. Lepas nie akan berulang dari rumah setiap hari .. Maybe dalam 20 - 30 minit .. Mak ayah and family happy sangat .. Boleh jaga diorang nanti .. Dan lagi best dah dapat tahu partner posting nanti .. Orang Sabahan .. hahaha lepas rindu aku nak dengar dialek Sabah ..

Alhamdulillah syukur Ya Allah.. Buat rakan-rakan yang lain , insyaAllah rezeki kalian akan sampai .. Mungkin lebih baik daripada aku .. insyaAllah ..



- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...