01 January 2016

TWENTY SIXTEEN - NEW YEAR NEW HOPE

Unknown | 1:25 PM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Memang sekejap betul masa .. Rasa macam baru ja habis final exam .. Nie dah masuk tahun baru .. hahaha adeii .. Umur pun dah 24 .. Alahaiii kejapnye .. Tapi dalam nak masuk tahun baru nie , ada lagi berita yang menggembirakan ..


Lulus interview SPP !! Alhamdulillah .. haha lega bak hang .. Hari tue dah interview [ klik sini ] Sekarang nie cuma nak tunggu posting je .. Entah dekat mana dapat aku pun tak tahu ..

Dan start tahu nie jugak aku dilantik sebagai ahli Jawatankuasa Pemuda Masjid Kampung Berapit , Tikam Batu .. Masa mula-mula tahu awal Disember hari tu macam terkejut jugakk .. Ye lahh first time kott , hahaha ..
Sikit-sikit aku dah mula selesa dan suka dengan “keluarga” nih .. Ye lahh sebab sebelum nie pun aku jarang ada di kampung .. Study dekat sekolah asrama since secondary school lepas tu sambung dekat IPG pulak .. Jadi kurang la bergaul dengan orang-orang kampung nie .. Selalu berjumpa pun dekat masjid masa cuti semester .. Mungkin nie pun salah satu cara nak tarik golongan pemuda nak mengimarahkan masjid .. Ada ramai pemuda senang la nak rancang handle program-program lepas nie .. In Shaa Allah ..

In Shaa Allah jugak tahun nie akan mula kerja .. as a teacher .. real teacher .. Harap aku boleh perform yang terbaik .. Kebaikan untuk semua pihak .. I will ..



- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...