08 November 2016

HARI JUBAH [PART 2]

Paan Zainudin | 3:21 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Semalam hari Konvo kita [Hari Jubah Part 1] .. Hari nie giliran kawan-kawan pulak .. Dah alang-alang ada dekat sini , time ni je la nak jumpa semua orang .. Hari nie unit pemulihan , pra sekolah & pengajian Tamil konvo .. Unit Tesl pulak ada raptai pagi tu , memang dapat laa nak jumpa ramai-ramai .. Hari nie memang abam nak meraikan diorang .. Gua payung gambar lu orang hari nie , haha ..
Jumpa-jumpa diorang terus jadi tak betul .. Otak sorang-sorang pun tak betul lagi .. Rindu weii masing-masing .. Sementara tunggu yang lain habis sidang , menjadi jugak budak-budak ni depan orang , haha
Ladies , pliss .. Tengok langit , tahan mata .. Klik !! oke done .. haha
Haha , aku faham Pijat .. Faham .. Nak menanti diorang habis sidang pun dah berjam-jam .. Fahamm .. Iz pun .. Aku dah alami semalam .. Sekali dengan aku pun lentok dalam dewan semalam , hahaha .. Hafiz , Nyamie .. Tahniahh awop awoppp .. 
Member-member peribumi abam .. Bangga dengan diorang ..
Rommate abam dah konvo !! Haha tahniah Zack .. Aku tau kau serba boleh .. Majukan sekolah peribumi .. Budak-budak perlukan kau , keep it up bero !!
Orang tu dapat first class terr .. Anugerah Terbaik Praktikum pulakk .. Tahniahh Am , bangga sama lu ..
Hahahah Merak , tahniahh oOii ..Selalu nihh perang mulut dengan dia .. Pong pang pong pang dekat hostel .. 
Jumpa . Senyum . Gelak . Ketawa . Kisah antara sahabat dengan sahabat .. Azam & Syahir , gudjob !!
Sue Ernestt , tahniah Sue .. Kawan Sabah yang rapat sangat dengan abam masa dekat IPG .. Family GITA jugak .. Sekali la haa dengan si Fir nie , sama-sama Sabah .. Fir posting Johor , Sue pulak dekat Sabah .. Susah mau jumpa kamu Sue , selepas tahun baru dapat jumpa .. Fir masih ada chance , sebab semenanjung saja bahh , haha ..
Lai (nama betul Kalik) antara kawan yang kuat gaduh , kuat sekeh tapi saling memerlukan .. Mau tak memerlukan sebab zaman dekat IPG dulu dia ada motor , mesti la memerlukan haha .. Dia pun rajin mintak tolong abam haaaa hehe takde ahhh .. Bila dia dah duduk Sarawak sekarang memang susah laa nak jumpa , itu yang selalu bermain dekat kepala nie .. Macam mana nak jumpa lagi member-member abam yang duduk Sabah Sarawak , susah kann ??
Salah sorang kawan India abam yang paling rapat , Yuthishh .. Tahniah bero , kau tetap Sivaji di hatiku haha .. Jennn , Jenal .. Tahniahh oOhooii ..
G.A.D .. Woww bero , kita dah graduated !! Tahniahh tahniahh .. Kita dah dapat apa yang kita nak .. Tu lahh zaman belajau dulu , pergi makan ke karok ke jalan-jalan ke semua sekali .. Cuma nak kahwin nanti je takleh sekali .. Kalau tak pakat tak dapat pergi kenduri , haha .. 


Alhamdulillah .. Alhamdulillah .. kita semua dah capai kejayaan masing-masing .. Mana la tahu lepas ni rezeki sambung master pulak .. InshaaAllah semoga urusan kita dipermudah nanti .. Jommm kembali ke sekolah !! haha




- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...