17 November 2013

MAIN LEPAK-LEPAK

Unknown | 5:18 PM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


hehe tak pasal-pasal letak tajuk entri "Main Lepak-lepak" .. dah dekat setengah jam kot pikir nak letak apa .. hehe .. okeyyy actually la kan tak plan pun nak "main lepak-lepak" nie , tu pun last-last minit .. kawan aku , Kalik (Lai) dengan Firdaus (Fir) nak fly balek Sarawak - Sabah hari Ahad ritu .. Kebetulan pulak hari Ahad tue aku kena pergi ke KL untuk konvokesyen IPGM keesokan harinya .. nak daftar & rehearsal hari Ahad ..

Bila pikir-pikir balek kalau pergi hari Ahad , alahai letihnyer weii .. dengan petang tue nak practice lagi , baik aku pergi hari sabtu sama hari dengan budak-budak tue pergi KL .. 
Okeyy .. sekarang aku berada di LCCT .. hui hui huii .. check in check in .. Fly to Borneo la sangatttt ~~ banyak kali dah datang sini tapi takde la sampai nak stay semalaman kat sini .. hmmm dan memang muka aku plastik gila senyumm .. memang takde mood lepas kejadian nie [ entri salah bila dah jadi terlalu baik ] .. Ya Allah bagi aku kesabaran .. sabar sabar ~~ naseb la ada kawan-kawan yang memahami dan selalu bagi kekuatan & nasihat ..
Fir , kasi kembang sama hidungg haha .. Nama pun lepak kan ?? memang lepak ahh .. dah tak tahu nak pergi mana bila dah duduk dekat LCCT nie .. makanan pun mahai , nasi putih + telur mata = RM4.50 .. blerrghhhh
Dah memang takde keje pukul 2 , 3 pagi stay dekat food court .. main tangkap-tangkap gambar je lahh .. muka kau muka aku muka kau .. sampai nak penuh memori kad nihh Lai oihhh ..

Bila tiga-tiga dah tertido sedar pulak pukul 4.30 pagi , dah mula pakat bersiap-siap .. orang dah mula ramai dekat LCCT .. mak aihh , dah macam semut aku tengokk ..  okey aku lupa , dah start cuti sekolah .. travel wehh jom travel .. 
Muka-muka tak mandi pagi .. Malaihh nya nak mandiii ..  Tukaq baju jaa .. Tonyoh mata dengan ayaq paip 16 degree celcius ja tequih segaq biji mata .. bhahajaja ..
bye bye kawan , Fir Lai .. jaga diri & hati-hati pulang ke kampung halaman .. hmmm agak jauhh .. oversea okey oversea .. Alaaa rasa cam sedih la pulak nak berpisah nie .. Aku ni memang pantang sikit , tacing lebihhh .. Selamat bercuti wehh , jumpa lagi sem depan ..

Okeyy , kerja melepak dah selesai .. sekarang off to MAEPS SERDANG .. Mood Konvokesyen bermula !!










- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...