26 May 2014

SUDAH BERMULA

Paan Zainudin | 7:09 AM | 00 orang doakan aku slim |


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Alhamdulillah , finally tamat jugak final exam semester nie dan berakhirlah jugak semester 5 .. Hmmm , serius rasa sekejap .. Dari tahun 2010 , pejam celik pejam celik dah 4 tahun dekat IPG nie .. tinggal lagi 1 tahun 1/2 je lagi sebelum grad ..
Senior yang banyak tolong aku masa praktikum , Joe & Sebu .. Yang paling amat sangat lah itu yaa.. Perkongsian pengalaman dan ilmu tu pentingg , haha .. Atiqah Abdullah , Diyana Aziz .. Makasih jugokk.. Selamat maju jaya untuk semester korang yang terakhir nanti.. All the bestt..
Kawan   : Apa khabar ? Lama tak jumpa .. Sihat ??
Sahabat  : Laa hidup lagi mamat ni , ingat kann masuk kubur dahh .. hehh hehhh

Kawan   : Balek elok-elok , jaga diri .. Kirim salam dekat family ..
Sahabat  : Balek merempit biar patah kaki wooii .. Nanti aku pergi melawat ..

Hahaha , macam tue lahh ragam sahabat , bukan nak doa yang elok-elok dekat kita .. Hammmpehhh , hihihi

Haaaa , nak dijadikan satu alkisah - rezeki namanya .. Lepas jawab paper major dgn masam stressnya hari tue tiba-tiba bertukar jadi riang ria raya bila dpt benda nie.. Set FAIR & LOVELY , hehe .. Aku pun taktau nak try pakai yang mana dulu .. Hmmmm japp , agak-agak lepas pakai produk ni depa amik jadi duta dak ? ngehehehhhh.. Thanks Unilever (M) Holdings Sdn Bhd .. 
Sebelum balek kampung , pekena dulu burger mahai nihhh .. Hilangkan sikit ngidam tue .. hehehe 
#IsiHatiAnakUtaqa #BalekRamai-ramaiBestt
Selamat bercuti semester dekat rakan-rakan IPG .. Kali nie lama sikit cuti , dekat sebulan .. Jaga diri bahhh , see u next semester .. 

#BabaiSem5  #HolidayMoodOn





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...