18 July 2014

BULI EKK ??

Paan Zainudin | 9:12 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Hahaa .. bila baca tajuk pun mesti rasa sentap kann .. Buli terr , hehe .. Memandangkan junior-junior baru dah masuk , apa salahnya kita buat "Salam Perkenalan" sikit .. ye dopp ?? hehe ..
Haha takde lahh .. Giller kau nak membuli .. Nak masuk lokapp ?? Kiteorang nie kira kategori senior yang amatlah baiklah hati ini ya punn , haaa .. Actually kiteorang ada buat satu majlis farewell untuk junior-junior pemulihan nie .. Diorang akan bertukar ke IPG Ipoh keesokan hari .. Berpindah sebab atas arahan IPGM , sepatutnya diorang ditempatkan dekat IPG Ipoh , bukan Afzan .. jadi terpaksa la akur dengan arahan dari pihak atasan .. 
Junior kali nie pun tak berapa ramai sangat .. Yang rasa eksaited dengan junior nie bukan apa , sebab junior-junior sebelum nie sangat kurang kaum Melayu .. Jadi bila ada intake yang baru nie , ada la wajah-wajah lelaki Melayu terkahir dalam IPG nie .. hehe ..
Nie laa muka-muka yang nak bertukar esok tue ~~
Dan nie laa  jugak muka-muka yang dah jadi mangsa kami malam tue .. hahaha
Bapak gelak jahat aku .. hahahahaha
Sekali dengan aku pun terkena .. adoyyaii ~~ naseb .. naseb ..
Junior~~ junior~~ Jangan ingat korang boleh terlepass .. Salam perkenalan dari kami.. haha rasakan penangan tepung + air + sabun , kih kih kih.. #IniBukanKesBuli .. Buat junior-junior yang akan bertukar ke IPG lain, selamat maju jaya naa .. Sempat la jugak merasa jadi warga Afzan walaupun sekejap.. (ucapan mewakili JPP ngehehe) All the bestt~~








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...