28 December 2014

KEDAH - KELANTAN TIDAK BOLEH DIPISAHKAN

Unknown | 12:03 AM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum



Alhamdulillah , berkesempatan untuk menghadiri Majlis Perkahwinan member senior aku sorang nie .. Si Wan Khan ♥ Nik Na .. Wuuuu nikoh ore kelate tuhh , hahaha .. Sebab apa aku cakap Kedah - Kelantan tak boleh dipisahkan ?? Hee bukan apa sangat pun .. Kebetulan kebanyakannya member @ sedara aku yang sebelah Kedah nie kahwin dengan ore Kelate .. 

Wan Khan nie kira member senior IPG aku yang agak rapat jugak laa .. Rumah pun tak berapa jauh .. Kalau balek Kedah je selalu tumpang dia .. Si Nik Na nie pulak keje nurse dekat Hospital Kuala Lipis .. Memang dekat laa dengan Wan ..

Gendang gedut tali kecapi , kenyang perut adOoi nak jalan pun pedih kaki , hehe .. Actually aku pun konpius .. Mana satu warna tema diorang nie ?? Hijau ada , putih , biru turqoise , oren .. Main campur-campur jer warna .. haha
Okeyy , yang ni nampak je gambar aku senyum tapi memang aku terasa hati hempedu pancreas .. Sentap sedih segala bagaii .. Kenapa aku nampak rendahhhhhhh !! Why ??? why ?? Aduhh migrainn .. 
Dapat jugak aku berjumpa dengan anak si Anuar nie , batchmate aku .. Nik Aira Jannah kalau tak silap .. Muka memang sebijik ikut sebelah maknye .. Muka kau takde Nuar hahaha .. Comel betul .. Bila buat muka buruk je terus gelak ..


Kira yang nie last la kenduri member yang aku pegi hujung tahun nie .. Barakallah Wan Khan ♥ Nik Na .. Masuk je tahun depan kita bukak buku baru sekali dengan kad kahwin baru .. ngeheheh 






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...