06 December 2014

GENG PERTAMA ZAMAN CEKEDIS KAHWIN DULU

Paan Zainudin | 11:55 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Pakat main lambung dadu ,
Last-last dia yang kahwin dulu .. 

Wahahaha .. Alhamdulillahh , akhirnya geng pertama batch zaman cekedis aku berjaya bergelar sebagai seorang suami .. Macam tak percaya sebab zaman kecik-kecik nie dulu masing-masing macam entah pa-pa .. Ada yang muka senget laaa , makan coklat sampai belemoih muka , kuat berkelai , kuat mengusik .. Ada jugak yang suka sedut hingus pastu telan balek .. hahaha macam-macam ..
Tapi bila pikir balekk .. haaa indahnya zaman cekedis nie dulu .. Sekarang masing-masing dah berubah .. Gembira dapat bertemu - berjumpa balek dengan mereka ..
Tahniah Kamel & Anis .. Diorang pun sama macam aku .. Study dekat IPG ( Institut Pendidikan Guru ) .. Cuma diorang dekat kampus Perlis .. 
Yeahhhhh .. rezeki dapat berjumpa kembali dengan cikgu sekolah rendah dulu , Cikgu Sata (mak kepada Kamel) .. Beliau pun di antara insan-insan yang aku jadikan sebagai sumber inspirasi nak jadi Cikgu Bahasa Melayu .. memang thorbaikkkk !!

Well Kamel dan Anis , tahniah di atas perkahwinan ini .. Semoga kalian dapat menjalankan tanggungjawab sebagai suami dan isteri dengan sebaiknya .. Tahniah sekali lagi ^__^






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...