18 November 2014

LE PIQUE-NIQUE GITA

Unknown | 7:16 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Semakin hampir ke penghujung .. Dah nak habis semester dan semakin hampir semester 8 nak habis study dekat sini .. Alahai sedih la pulak nak berpisah dengan senior GITA semester 8 .. Dah banyak kenangan bersama diorang dari tahun 2010 lagi sampai la sekarang , hmmm .. Jadi , sebagai memori terakhir bersama diorang nie alkisahnya , kiteorang pun plan nak pergi berkelah bersama-sama .. 
Actually waktu nie kiteorang dalam minggu exam tau , hujung minggu waktu nie .. Tapi lantaklahh , relaks minda sekejap + riadah bersama-sama , hahaha cewahh .. Jadi kiteorang pun bersama-sama dalam 5 buah kereta berkonvoi ke Lata Lembik , Raub Pahang .. 
Suasana dan permandangan di sini cantik , bersih dan tenang .. Memang sesuai kalau nak bekelah .. Toilet , bilik persalinan , surau semua pun ada .. Jadi kiteorang memang prepare siap-siap dah nak buat BBQ dekat situ .. pergghhh terliur tengok ayamm bakorr .. hahaha 
 Sedappp !! Memang sedapp .. Makan sekali dengan nasi goreng yang budak perempuan masak pagi tue .. Jangan cakap la kalau makan tak tambahh .. Seriuss kenyangg .. 
Dah kenyangg , sekarang masa nak membadak airkan diri pulak dekat sini .. Hahaha yang bestnya dekat Lata Lembik nie ada air terjun water-coaster .. Seriuss bestttt !!
Ko dah kenapa Paan tetiba mandi pakai kain pelikat .. haha haaa jangan pelik laa tengok .. Alkisahnya aku tertinggal beg baju aku dekat IPG lagi .. Punya la sibuk pikir pasal makanan yang nak dibawa sampai aku boleh terlupa beg baju aku .. Dah separuh perjalanan baru aku teringat .. Naseb baik la ada member bawak kain pelikat .. Dah tu takkan aku nak duduk tengok diorang je mandi , boleh gila aku .. Last-last sekali dengan aku terjun , tak kisah pakai kain pelikat punn , hahaha ..
 Tengok nie haaaa .. Gigih gelongsor sambil pakai kainn .. hahaha
 Human centipede nak bercoaster pulakk .. hahaha taubat bestt gillerr ya adOoi oOii !!
Wohohoho ~~
 Yeahhhh , sangat enjoyy hari niee !!
Sesi sebelah malam pulak , menternak lemak dekat KFC , haha .. Lepas main air konpem laa lapar balek perut nie .. Alhamdulillah , kenyang dan sangat happy .. Thanks semuaa bikin memori terindah hujung semester nie .. 







- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...