08 November 2014

MISI 081114

Unknown | 5:37 AM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Yahh , misi menepung kembali lagi .. Biasanya hujung-hujung semester nie memang ada upacara ritual nie macam tahun lepas [klik] , hahahaha .. Yang sebenarnya tak plan sangat sebabnya air dekat blok tiba-tiba takde , kang nak menyental tepung dekat badan susah .. Tapi dekat last-last jadi jugak , lantaklah - bab mandi settle kemudian , haha .. Kali nie misi menepung si Syahir (baju + seluar hitam) .. Hari tu si Azam  ( 2 Nov ) dah kena .. 

Tepat jer pukul 12 misi pun bermula .. Asalnya plan macam nie :
Salah seorang member kiteorang akan datang ke bilik Syahir bagitau lampu kereta dia menyala dekat blok sebelah , pastu suruh turun tutup .. Yang kiteorang semua nie memang prepare dengan tepung , telur , air pencelup , air sabun segala bagai dekat bawah .. Entah macam mana boleh terkantoi dia nampak aku dari atas .. AdoOii .. Last-last malas tunggu dah , terus naik ke bilik dia , angkat bawak ke tengah blok terus lempar apa yang patut dekat dia .. Pastu semua larikan diri , hahahaha ..
Dia nie bab nak mengejar orang memang cepat .. Tengok !! Sorang dah kena , haha .. Kalau aku memang dah lari jauh siap-siap .. Kang sekejap jer dia kejar aku , Hehehe ..
Haha amik kau Put ~~ dah macam zombi aku tengok ..
Tengah-tengah misi aku pun kena jugakk .. Adoyyaii .. Yang si Kalik nie punya la lama giller menyorok dalam almari lepas simbah tepung dekat Syahir .. Last-last kantoi jugak , nahhh amikk kauu .. haha
Teruk jugak kau kena Khalil .. sampai ber"pencelup" baju kau .. hahaha
Hahahaa Fir orang terakhir yang kena ( yang tak pakai baju ) .. Tuan punya dalang misi nie merangkap roomate si Syahir .. Aduhh yang aku pulak kena hentam dengan baldi tue .. Habiss teruk lantai asrama , hehehe .. Memang esok sesi gotong-royong la jawabnye .. 

Yahh MISI 081114 berjaya !! Jomm , sesi menyental baju dan badan pulak .. Aduhh nak main air pulak tengah-tengah malam nie .. Naseb baik dekat blok sebelah ada air .. 

3 : 38 a.m.






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...