25 February 2015

TOO HAVOC ??

Paan Zainudin | 12:08 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Hujung minggu merupakan masa yang sangat-sangat sesuai bagi kiteorang yang sedang berpraktikal ni nak relakskan minda , rehatkan badan taknak pikir apa-apa .. Seriuss , hari bekerja sangatlah meletihkan weyyy ..

Kebetulan hujung minggu lepas , batchmates dari Temerloh & Bentong datang melawat kiteorang dekat Kuantan nie .. Melawat tuu -- cewahhh haha .. Macam biasa , keluar gi jalan rama-ramai dekat ECM , Kuantan .. Pastu beli barang-barang nak mengajar .. Kebetulan dekat satu shop tu kiteorang nampak ada sale .. Pastu siap ada baju yang sama dalam kuantiti yang banyak pulak ..
Dah tu tunggu apa lagi .. Maka terbelilah kiteorang baju nie satu group , hahahaha .. #HAVOC sangat malam tue .. Mula-mula nak beli baju lain tau , tapi disebabkan aku merungut takde saiz aku (sadis sangatt) maka terjumpalah baju ni , hehe okey paa baju nie ..

Actually bila dah pakai baju nie pastu jalan-jalan pulak dekat mall rasa malu dohhh .. Hahahaha pakat memandang je kiteorang , macam budak nak buat show ja ..
Lepas shopping terus gi isi perut .. Lapar gila kott , dah pukul 11 malam tapi tak makan lagi .. So , destinasi nak memenuhkan tangki perut kiteorang ialah Aina Ikan Bakar Petai .. perghhh dengar nama saja dah rasa uhmmmm ~~ tergugat iman .. hahaha

Disebabkan rasa lapar tahap gaban , so kiteorang terlupa nak ambil gambar makan .. hekk hekk .. Makan lagi penting !!!

***
Pastu sehari sebelum balek raya cina , si Arif datang ke rumah .. Kebetulan rumah dia dekat sangat dengan rumah kiteorang .. Dibawaknya sejuk beku daging kambing BBQ nak masak makan dekat rumah malam nie ..  Pergghhhh , kencang perut aku tengok daging tue ..  Housemate aku yang lain pakat balek dah , tinggal aku , Akasyah & Delis .. Kebetulan si Ayie , Pijat , Sokey , Mahfuz & Khalil nak balek Kuantan , diorang pun singgah ke rumah kiteorang jugak  .. Maka meriahlah malam tue berkendurikan Lambchop blackpaper tajaan Al Faroq --  kedai makanan sejuk beku abang kepada si Arif ..
Tadaaa .. Lambchop orang bujang .. Haha , kuah blackpaper dia memang sodapp .. Yang wedges tu pulak aku goreng gitu-gitu jer .. Ingatkan dah goreng banyak tau kentang , tapi bila taruk dalam pinggan sikit pulak jadinye .. Hahh boleh la tue ..
Mahfuz , Arif , Ayie & Sokey .. Thankyou so muchh Aripp , haha .. Nak lambchop yang sedap , boleh cuba Al Faroq ~~ kedai berdekatan dengan Pusat Beli belah Megamall , Kuantan .. Cuba sekali nak lagi .. haha



- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...