14 November 2015

RAIKAN CINTA BADDROL BAKHTIAR ♥ NUR IZYAN

Paan Zainudin | 9:06 AM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Hari Jumaat , 13 Disember 2015 merupakan hari yang dikira paling bahagia buat kakak kepada sahabatku Izwan Bob , Kak Yan @ Izyan .. wuhuhu akhirnya KakYan kahwin jugok dengan pemain bola sepak negara , Baddrol Bakhtiar , hohoho .. Disebabkan hari Sabtu aku kena sekolah , jadi aku datang siap-siap masa majlis akad nikah ni .. Dengan hajat nak jumpa jugak member yang dah lama tak jumpa .. Sebelum nie pun masa kenduri abang member aku si Bob ni pun aku datang ..
Banyak kamera nauu .. Tahniah diucapkan buat Kak Yan (Izyan) dan Baddrol Bakhtiar yang telah selamat diijabkabulkan sekitar jam 3 petang di perkarangan rumah pengantin perempuan .. Dengan sekali lafaz, diorang berdua sah sebagai suami isteri .. Say alhamdulillah dan tepukk tangan sikiitt.. hahaha
 Wink wink wink .. seperti biasa , aku laa yang paling rendah .. Sob sob sob .. redha redha .. Yang takleh belah siap pakai nametag lagi tuhh .. hahahaha .. Kes balek dari sekolah terus datang rumah kendurii , hahaha ..
kasi pose lagi !! oke aku yang over , haha ..

Keesokan harinya majlis resepsi sebelah pengantin perempuan .. Kebetulan pulak hari tue aku kena sekolah .. Adeii guane nihh , dah la member-member pakat pergi .. Time nie la nak jumpa dengan diorang .. Naseb baik program sekolah aku tue habis awal .. Lepas je habis sekolah terus gegas pergi rumah kenduri .. 

Huuuu , seperti yang dijangka , member aku ramai yang dah balek .. Mau tak nye , pukul 3 lebih baru aku sampai .. Lauk pun dah habis + orang pun dah kenyang .. sob sob sob T_T .. Geng laki dah balek , tinggal laa geng pompuan .. Classmates masa sekolah menengah dulu ..

Ni laa geng yang hingaq masa dalam kelas , hahaha .. Mai rumah kenduri pun kami buat macam rumah sendiri , kalah DJ .. haha .. Bestie bohhh .. Muka-muka nie jugak laa kuat tidoq dalam kelas , kesian cikgu-cikgu kami .. hahaha

Takpe lahh , yang mana ada kita jumpa .. Bukan selalu nak berkumpul macam nie .. Alang-alang takde program apa lepas tu terus stay sampai petang .. Berborak dengan kawan-kawan .. 
Tentatif yang terakhir haruslahh bergambar dengan pengantin , haha .. Si Abang Bad sampai dah tanggal tie & blazer .. Panas doh la tu tetamu ramai yang nak bergambar ..
As usual KakYan , layan ja si Paan nie .. hahaha ..

Tahniah buat Kak Yan & Baddrol Bakhtiar .. Semoga berbahagia membahagiakan dibahagiakan hingga ke akhir hayat .. Barakallah .. Walaupun KakYan nie tak minat bola , harap sentiasa bagi sokongan padu dekat abang Bad .. Kita geng kaki tak minat bola , hahahaha ..  





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...