28 September 2013

@ KRU STUDIOSS

Paan Zainudin | 11:39 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Uihhhh , merasa feeling retiss bila jejak kaki dekat KRU Studios ..  Bukan senang nak sampai sini .. hehe .. Bila jejak masuk je dalam studio terus flashback dalam otak citer cicakman , hikayat merong mahawangsa , magika bla bla bla .. memang bagi penangan betul la ~~

Gua datang sini pun bukan saja-saja .. Nak teman si Hafiz Zainal audition untuk jadi retiss KRU .. amekk kauu .. Aku dengan si Wan nie jadi backup dancer jer .. melonglai dekat belakang .. haha takde lahhh
Seriusss pagi tu tak sarapan lagi kot .. Memang lapar gillerr !! Satu pinggan penuhh aku makann .. kalau bagi dulang pun habisss .. kan Hafiz ?? tapi kau makan sikit jaa .. jaga suara katakan ~~
Lain laa 2 orang ni .. Pun kaki mencekikk jugakk .. haha
Audition sudahh , semua pun sudahh .. Tunggu result je lahh .. All the bestt bro !! Dahh jom pergi Alamanda , karokk pulakk .. Deng ke deng deng ~~







- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...