18 September 2013

HARU BIRU

Paan Zainudin | 8:28 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Actually , cita-cita nak menjadi model ni bukan aku punya ambition .. Tapi kalau nak menjahanamkan model , haa memang keje aku .. ngehehehhh .. Ye lahh , aku takde rupa .. yang memang salah satu sebab dah .. Lagi satu aku memang tak reti nak post macho macho .. korang tengok je lah gambar dekat bawah nie .. 


Gambar ni memang takde kaitan tau dengan teater or persembahan apa-apa .. dan takde kaitan antara suami isteri mahupun yang telah hidup atau yang mati .. hehe .. Semester sekarang nie aku kena belajar fotografi .. astaghfirullah.. nak jadi cikgu , banyak benda kena belajar ..
Abam , abam dah menatang awOkk bagai minyak yang penuh .. ahahhhh
Inspirasi dari poster teater KALUT .. Obses dengan Nad Zainal .. hahhh , dah la comel !!

Okeyy itu saja .. sekian ~~
ngeheheh






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...