30 September 2013

OTAK KANAN OK2013

Unknown | 8:50 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum



Actually rasa sedihh sangat .. Sebab pe ?? Sebab tak boleh join Pesta Seni Visual OK2013 !! Huwwaaaa ~~~ batch kiteorang kena pergi perkhemahan bersepadu unit beruniform seminggu .. bapakk sedihhhh .. yang pasal perkhemahan tu aku update kemudian .. 

Untuk pesta kali nie aku kena incharge bahagian Performance Art .. just latih orang buat persembahan je lahh sebab pada hari kejadian aku takde T_T .. Kalau tak dah lama aku masuk menari sekali .. 
Haziq , Baim .. disebabkan aku takde waktu OK2013 , so mehh kita bergambauu siap-siapp !!! hehehe .. Sebenarnya waktu rehearsal hari tue , aku nervous giller nak tinggalkan budak-budak ni dekat korang .. Takut tak menjadi waktu hari sebenar nanti .. Tapi takpe , aku yakin diorang boleh buattt .. 
benda yang buat mata aku rambang pada pesta seni kali ni .. wuuuu ~~
baby --> budak --> remaja --> dewasa --> tua 
our revolution bebb !!
Orang kata kita kena be ur self !! yeahh ne ur self bebehhh
kagum giller dengan karya Kak Jessie .. thumbs upp dear ~~
banyak giller karya-karya yang dah dipamerkan masa pameran .. Cuma masa rehearsal , diorang sempat pamerkan beberapa karya jerr .. esok tu baru la letak semua .. Aku pun sempat snap sikit-sikit je .. 
Sudut akustik OK !!
Gambar nie aku cilukk dari FB OK2013 .. Hmm alhamdulillah performance art OK dan berjalan dengan lancar .. Feedback pun positiff .. Kesian dekat kau Fifi hehe cat masuk mata .. berehh yea bohhh






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...