07 October 2013

PERKHEMAHAN BERSEPADU KAMI

Unknown | 2:29 PM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Weeeee .. selesai jugak perkhemahan unit beruniform selama 4 hari 3 malam di Taman Pertanian Sultan Haji Ahmad Shah .. Fuhhh seriuss letih giller , tapi memang ohsemm .. hihi

Actually aku memang minat benda-benda macam nie .. berkhemah , hiking , flying fox , dan aktiviti yang sewaktu dengannya .. Masa nak pergi nie pun aku dah tak sabar-sabar .. Al maklumlah dah lama tak merasa tido dalam khemah kenn ..
Sesi menetapkan check-point untuk aktiviti pandu arah .. Dalam perkhemahan nie , setiap uniform kena handle aktiviti masing-masing tau .. Kalau pengakap - kawad kaki , BSMM - malam kebudayaan , pandu puteri - masakan rimba & puteri islam - gadget perkhemahan .. perrghhh bersesak kot masuk dalam hutan .. Dah la hujan , pastu mula la cik pacat & lintah aktif "melompat" sini sana .. peewwiittt !!

Kali nie aku incharge bahagian makanan , jadi AJK makanan keseluruhan .. bukan keje makan , tapi kena bagi orang makan .. perghhh seriuss susah kot jadi ajk makanan nie .. Kejap itu tak kena , ini tak cukup .. hmmmm yang penting kena banyak bersabauu dehh ..
Sesi berunggun-unggun api , padahal hujan tengah rintik-rintik jer atas kepala nie .. hehe persetankan semua ituu .. Bila lagi mau rasai semua ini ?? jenal , jenal .. orang pergi berkhemah , ko pulak berbalutt .. kih kih kih .. Weyy , depa kata muka aku macam budak-budak , choiii ~~
Baru lepas kawad kaki wehhh , dah berkekokk kaki aku nie .. orang lain dah pakat tukau baju .. aku jer tak sempat gi .. tengah tunggu bahan mentah dari caterer ..
hahaha .. fesyen siapa paling menyerlahh ?? aku dah malass nak pakai boot aku tue .. nak tercabutt kaki .. last day perkhemahan .. kejap jer rase .. tulang belakang nie tak sempat gi rase sakit sebab tido atas pasir .. heeee ~~
kau sakit punya pasal , aku sanggup dukungg .. blerggghhhh , kali ni aku betul-betul sakit belakangg !!! hahahah









- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...