10 March 2014

PRA - KOT MMXIV

Paan Zainudin | 1:47 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Debaran kian terasa .. Tinggal beberapa hari jer lagi akan berlangsungnya Kejohanan Olahraga Tahunan 2014 IPGKTAA .. Kejohanan Olahraga ini bertujuan bagi mendedahkan asas-asas teori dan teknik yang perlu ada pada seorang bakal guru yang akan melibatkan diri dalam kejohanan-kejohanan yang akan diadakan di peringkat sekolah rendah, menengah sehingga ke peringkat zon, daerah dan negeri serta mencungkil bakat kesukanan dalam kalangan guru pelatih .. HAAA, kemain skema ayat aku .. hahaha

Pagi petang siang malam kiteorang bertungkus lumus nak siapkan keje-keje yang patut .. alahai seriuss letihh .. Kalau macam aku AJK persembahan , sebelah petang aku akan buat latihan bersama dengan anak buah , kalau sebelah pagi ada jer masa free aku akan buat pulak latihan dengan budak pra sekolah .. huu~~
Letih-letih hati tetap mau happy !!
Pergghhh sampai membongkok nak buat garisan balapan .. Tak kira la korang kaum apa sekali pun , kerjasama tue penting .. Baru semua benda jadi mudah ..
Nak buat pun mukan mudah , ukuran semua kena tepat ..
Smart giller aku tengok gambar nie !! Pensyarah penasihat kiteorang , En Sarudin ..
Pensyarah-pensayarah lain pun turut memberikan sokongan , setiap kali ada perjumpaan atau latihan rumah sukan , diorang pun turun padang .. tenkiuu ~~
Yang nie lagi penting !! semangat okey semangat !! hahahaha .. wajib ada gambar lompat setiap kali event ..



* entri sokongan dari semua orang [ KOT MMXIV AROUND THE WORLD






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...