30 August 2014

KEEP CALM & TAMBAH USIA PAAN

Unknown | 11:16 AM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Eerrr .. err .. taktahu pulak nak menaip apa .. Entry wajib ada , haha
#KeepCalm_&TambahUsiaPaan

Habis je waktu sekolah hari Jumaat ritu terus balek ke IPG .. memang berweekend dekat asrama time-time hujung minggu nie .. Memandangkan hari nie birthday aku , so aku decide nak buat sikit makang-makang dekat bilik .. Kecil-kecilan jer .. Tu pun sponsored by sepupu aku , memang terima kasih a lot laa dear .. hehe
Ameen .. aku harapkan yang terbaik pada usiaku yang dah semakin meningkat nie ya Allah , baik jasmani mahupun rohaniku .. deyyy orang sebelah kanan , ikhlas ke tak nie doa kat aku .. ahahaha
Happy Birthday to me ~~ Happy Birthday to me ~~ hahaha 
Cikgu dah over Ribena dari kanak-kanak .. hehe
Sebahagian famili aras 2 .. hehe aku dah macam bapak dah duduk atas kerusi pastu dekat tengah-tengah .. I love u my sons .. Padahal sokmo kena ngusik , hahaha .. Tapi ramai pulak yang takde , balek kampung .. Ye lahh cuti hari kemerdekaan kan , takdan sampai pukul 2 dah kosong parking hostel aku .. perghhh .. 
Huwwaaaa .. Nampak tak rancangan zionis diorang .. Patutla sakan nak bergambar dengan aku .. Tak sangka pulak nak kena tepung kali nie .. Biasanya kalau mengikut tentatif-tentatif zionis nie , kiteorang memang menepung orang dulu pastu baru makan kek .. Alahaiii T_T (habis baju baru aku ~~) Tepung + Air Sejuk + Telur Busukk .. yaa nak muntohh !!
Lepas tepungkan aku terus diorang lari .. Kejamm betul .. Hahhh letih dah berlari , naik semput dah jantung limpa hempedu nie .. Puass aku kejar diorang satu asrama .. Dua orang je yang kena smackdown tepung balek dengan aku .. haha yang lain dah macam cheetah , bapakk laju giller lari .. memang dah berpakat awal sep-sep nie ..
Untung sama birthday dengan anak murid .. hehehe boleh tumpang celebrate sekali .. Thanks anak-anak .. Boleh buat suprises pulak lempar belon dekat aku time nak masuk kelas tadi .. 


Buat kawan-kawan yang wish dan doakan kesejahteraan aku tak kira la via apa pun .. gua ucapkan terima kasih , thank you , xièxiè 谢谢 , na i , syukran , arigatō  ありがとう , gamsahabnida 감사합니다 ..





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...