10 December 2015

GENG ANAK DATO’ REUNION

Unknown | 1:10 PM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

 
Hahah sekali dengar anak Dato’ rasa macam pffttt sikit kann , tak lehh belahh .. ahahaha .. Actually yang penuh nye “GENG ANAK DATO’ POKAI” ahahaha .. buang sikit POKAI tu .. Seriously I miss u guys ..



See ?? Zamy & Am sanggup datang dari utara dan si Akmal dari selatan masa aku , Yusra and Kasah interview just nak berjumpa satu sama lainn , sebab rindu .. Aaaa I heart you semua hahaha .. So , habis jaa interview apa semua terus rushh pergi KL .. Berkumpul dekat situ ..


Alaa sedihh aaa Kasah & Amir takdak masa nie .. Sebab ada komitmen masing-masing .. Hurmmm takpahh .. takpahh ..  Next time kita plan baikk punyaa .. Nie pun sebab last minute .. Lagipun masa aku join nie pun tak lama jugakk .. Around 10pm dah gerak balek naik LRT , pastu kawan ambik .. Esok pagi nak bertolak balek Kedah dahh T_T



So , kami lepak dekat KLCC .. Sembangg sampai kelautt hahaha .. Aku nie dah lama ngidam nak makan makanan korea .. Even aku dah melahap dekat Chemistry Lab Café petang tadi .. Still nak makan lagi , hehehe ..



Nasi + bulgogi + kimchi .. hehehe .. Aku hulur la makanan nie dekar diorang .. Semua taknakk .. Tambah si Akmal bila makan kimchi terus nak muntah .. ahahaha ..

 

Kebetulan birthday Akmall .. hahahaha .. Happy Birthdayyy Akmal Rayyan !!! Punye laa kelentong dia cakap nak pergi toilet semata-mata nak beli kek .. Yang takleh belah dia nak gi cari sebab pergi toilet lama sangat .. hahaha ..


Kenapa laa sekejap sangat masa nie .. Haishhhh .. Janji wehh next time jumpa lagi .. Kita pergi jalan-jalan pulakkk .. Sedih gak takdan jumpa Putra .. Ada rezeki kita jumpa lagi .. In Shaa Allah ..




- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...