27 January 2012

SuNSet d' KaMPuNg HaLaMaN

Paan Zainudin | 8:33 PM | 30 orang doakan aku slim |
Petang2 kalau dekat rumah
tak buat apa2 sangat mem"borink"kan..
nak keluar pun tak tahu ke mana..
kawan2 ramai yang tak cuti..

Hmmm...nasib baik adik beradik
semuanya cuti..kalau tidak memang boring tahap arr berrkk..

tapi takpe lah..
demi kampung halaman tercinta...
cewaaahhh..letak tepi boring tue..

cakap pasal kampung halaman nie..
paan rasa paanlah orang paling berbangga tinggal di Kampung Berapit..
haha...mention siap nama kampung..
bukan apa..
pemandangan dan suasana dekat sini memang cantik..
tambah2 time sunset...seriussss..
kalau tak percaya cerr tengok gambar2 dekat bawah nie..
gambar2 sekitar kampung halaman paan..haaaa..
ni pula gambar sawah padi yang sedang menguning..
dah masak dah nie..
boleh dibuat beras..hehe
sekejap jer padi2 nie masak..

***
haaa..amacam...???
lawakan sunset di kampung halaman paan..
hehe..


^^








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...