12 March 2016

DIVA KELAS DAH KAHWIN .. HAHA

Paan Zainudin | 9:30 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Diva ?? hahaha Nard , kawan sekelas aku masa sekolah menengah .. Kira kami nie antara geng merapu dalam kelas laa .. Kalau bising ke apa ke memang kerja kami , hahaha .. Nakal gila dulu .. Now Farhatun Nadia @ Nard dah kerja MA dah .. and aku pulak cikgu .. Perghh tak sangka kita dah pakat-pakat besau dah , hahaha .. Susah jugak nak jumpa sebab masing-masing dah bawak diri .. Sekrang hang dah kawen Nard .. Tahniahh aku ucapkan .. 
Katanya husband hang kerja sekali ?? Betul ka ?? hahaha aku pun takdan nak selongkar apa lagi .. Tahniah Nard dan Hafiz .. 
Payung sikitt gambarr , haha .. Depa pesan hang jangan tukar perangai wehh .. Kasi maintain hehehe .. cuma upgrade sikit ja la ke level "wife" .. 
Alhamdulillah dapat jumpa member-member sekolah walaupun tak semua .. Masing-masing ada komitmen sendiri .. Nasib baik masa jumpa semua orang tak krik krik macam 5 tahun tak jumpa , hahaha .. 
Yahhh dapat jumpa anak Syimahh (ex-classmate + member masa sekolah) .. Comel gila derr .. Hensem macam uncle Paan , hahaha .. Aduhh terkilan jugak tak boleh nak kumpul lama-lama , ada kenduri lain pulak kena pergi .. Kalau tak memang lepak lama jer dekat rumah kenduri , buat macam tempat sendiri haa ..

Tapi takpelah , ada rezeki jumpa lagi nanti .. Btw Tahniahh sekali lagi Nard dan Hafiz .. Aku dah sedut dahh berkat majlis hangpa nie , haha .. 






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...