04 February 2014

BABY BOO

Paan Zainudin | 4:22 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Alhamdulillah ... sepupu aku telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada awal Janurai lalu .. Cuti CNY nie baru la aku sempat balek tengok diorang , kebetulan si sepupu aku nie berpantang dekat rumah mak sedara aku .. wiii memang tak sabau giller .. Sampai jer dekat rumah dalam pukul 5 pagi , lepas breakfast terus pergi rumah diorangg .. 
baby baby boOOo .. hehehe .. Mula-mula si kecik ni macam taknak tau dekat aku , merengek semacam jer .. Pastu bila dodoi lama-lama nahhh , siap tido lagi .. hahaha .. Mau tak nyer , baring atas sofa yang empukk nie ..
Nur Damia Balqis Binti Abdul Rahim .. Paklong picit hidungg kangg , hahahaha .. Sumpah cuti sekejap giller .. Hari nie dah balek ke IPG , tak puas lagi nak main dengan budak nie .. 

Hmmmm , sekarang nie kalau diikutkan dalam hierarki keluarga + sedara mara aku , dah sampai turn aku berumah tangga .. hehehehe segan la pulopp .. Nanti-nanti lahhh , tengah study lagi .. heh heh hehhh ayat takleh belahh , nak selamatkan diri punya pasal ..








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...