13 February 2014

RUMAH TAMU SELESA BESERAH [HOMESTAY]

Paan Zainudin | 8:00 AM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Para pembaca yang saya hormati , hehe .. Kalau korang pernah baca entri saya sebelum nie , kiteorang telah  menginap di 2 buah homestay yang sangat ohsemm .. Okeyy kali nie paan akan beritahu serba sedikit pasal homestay tue ..

RUMAH TAMU SELESA BESERAH

Okey , homestay nie terletak di Beserah , Kuantan .. Saiz homestay nie agak besar , ada dua buah .. Satu rumah A , yang lagi satu rumah B ..
agak besar kan ??
Okeyy , kita akan selongkar dulu Rumah A .. Struktur rumah A nie agak berbeza sedikit dari rumah B .. Ruang tamunya agak kecil sedikit berbanding Rumah B ..
nak bagitau je laa .. katil nie sangattt besttt .. sedap giller tido .. rasa macam melekat jer badan dekat katil , takleh nak bangun .. haha
meja makan pun kecil sedikit berbanding rumah B
Tu diaa dapur dia , boleh masak-masak dekat sini .. Siap ada peti ais dengan mesin basuh lagi .. haaa , bila korang menginap dekat sini tak perlu la nak bawak balek "baju kotor" tue , basuh jer terus dekat sini ..

Okay , kita pergi pulak kepada rumah B .. macam Paan cakap tadi , struktur rumah B lain sedikit dari rumah A dan lebih besar ..
weeyyyy , siap ada tempat BBQ lagi .. Memang best la kalau datang dengan family atau kawan-kawan pastu berBBQ ramai-ramai .. huhuhu

Rumah Tamu Selesa
Lot 246, Jalan Tamat Satelit,
Kampung Tuan , Beserah ,
Kuantan , Pahang .

Hubungi :
Puan Ramlah  019-9936351
Nor Aiza            0179856422
Noraini               017-9484186

Kemudahan :
Ruang tamu yang luas, 3 bilik tidur ( bilik utama mempunyai pendingin hawa dan pemanasa air ) , televisyen , peti sejuk , mesin basuh , peralatan dapur yang lengkap , seterika dan cerek ..

Lokasi terdekat :
2 km ke Pantai Batu Hitam
4 km ke Pantai Balok
8 km ke Teluk Chempedak
8 km ke pusat bandar
35 km ke Cheratin
10 km ke Tanjung Lumpur
10 km ke POLISAS
22 km ke Lebuhraya Pantai Timur (exit Kuantan)

Baiklah , kalau korang semua nak datang bercuti ker , ada majlis konvokesyen , kenduri dan sebagainya tetapi tak tahu nak menginap dekat mana ? korang boleh jer datang dekat sini ..

wassalam ^__^




- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...