29 July 2013

DUBU DUBU SEOUL FOOD

Unknown | 5:55 PM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Kalau dah hati tue feeling-feeling kepak kepik kpop Korea , semua benda pasal diorang nak try .. Kali nie siri jelajah Jalan-jalan Cari Makan meneruskan sesi mencekik di bulan puasa ni , I mean sesi iftar memandangkan manusia-manusia yang terlibat nie semuanya berpuasa ngehehe di ~~~~ 

Dubu Dubu Seoul Food cawangan One Utama

Perasaan membuak-buak nak makan Korean Food seperti Dubu-dubu selepas Seoul Garden nie pun selepas dipengaruhi dan ditaksubi oleh sahabat aku .. Kalau tak memang tak try makan dekat sini ..

Ni antara main dishes yang ada dekat situ .. hmmmm sekali tengok memang kecur air liur kan .. Tambah-tambah pulak bulan puasa macam nie .. Blurrppp blurrpp ..
This time aku pilih set Beef Bulgogi .. Nampak mengancam pulak tengok kepingan-kepingan daging dia yang banyak tue .. Lagipun set nie ada nasi .. Member-member aku yang lain decide set Soondubu Jigae untuk menu berbuka puasa diorang .. 

Seharian berjalan shopping baju raya , mau tak laparnya bila dah hadapp makanan nie ..

Sedapp.. memang sedapp .. Tapi aku rasa perut aku memang perut melayu laahh .. Tak boleh nak hadam makanan Korea nie , tapi licin jugakk masuk perut .. hehehehe .. Ermmmm waitress , nak request sambal belcan boleh .. ngee ~~

Kalau korang nak try makan makanan Korea dekat Dubu Dubu nie , ataupun korang nak review pasal makanan and harga per set dekat sini , korang boleh go through dekat main website Dubu Dubu .. belum cuba belum tahu .. hehe

Mood beraya bersama Aweera !! hehehe .. Opah Ganyang Kauu .. opp opp , Opah Ganyang Kauu .. hahaha .. Selamat menjalani ibadah puasa dan sama-sama kita tingkatkan amalan pada akhir-akhir bulan yang mulia ini ^___^








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...