17 August 2012

BaLeK RaYa !!

Paan Zainudin | 1:38 PM | 00 orang doakan aku slim |



Bila sebut pasal nak raya nie jangan heran laa ..
lembu kambing ayam pun excited ..
nak angkat kaki lari dari kandang .. pantang nampak tuan rumah ja ..

nie .. yang empunya badan nie ..
3 hari lagi nak balek dah siap packing beg letak tepi katil ..
hahaha .. aku nak balek weii !!
abaikan budak yang pakai kain pelikat tue .. 
bangang sikit tue bila dah nak dekat raya .. hihi

raya .. raya .. raya ,
jom pulang ke desa ,
biarpun jem di jalan raya mahupun di udara ,
asalkan dapat berjumpa mereka .. hahaha

sorang balek sarawak sorang balek kedah ..
doakanlah perjalanan kami semua nie ..
semua orang tak sabar nak balek !!
tunggu time je wehh .. bas oOi .. cepat la sampai ..
kaki dah kebas tunggu nie ..

member kondeng gua ..
they are peribumi .. beruntung kawan ngan diorang ..
yang nie jangan cakap laa ..
satu kepala ngan gua .. baby bird baby snake .. haha

part nie memang takleh belah .. 
nak tengok mata dia pun aku dah nak tergelak berdekah-dekah .. 
wei .. sikit-sikit sudah laaaa ..
malay , chinese & peribumi ..
dari mana pun kami .. we're still Malaysian and Afzanian .. hahaha

wehh .. dah dah .. bas dah datang tu ..
kang kena tinggal bas tak beraya pulak nanti ..

nak dijadikan story ..
sepanjang aku kat KL keje ulang alik masuk jamban jer wei ..
nak cakap makan sambal belacan terlebih bijik cabai takde la pulakk ..
wallaweiii ..

tapi alhamdulillah .. waktu atas bas perut ni tak buat hal ..
kang peristiwa 2O1O tu berulang kembali ..
tak mau weii .. mintak simpang malaikat 44 ..
haaa .. jammmmmm ..
pukul 11.30pm bertolak .. pukul 8.00 pagi esok baru sampai ..
buntut nie jangan cakap arr .. cramp kebas lenguh segala bagai ..
KL - Kedah je pun .. alahaiii ..

pa pe pun ..
selamat sampai ke rumah .. alhamdulillah ..
biar lambat asalkan selamat ..
heppi eid mubarak la dekat semua kawan2 .. sedara mara dan kenalan yang
mengenali diri ku .. 

selamat pulang ke kampung halaman masing-masing ..








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...