19 August 2012

DePa RaYa KiTa PuN RaYa PaRt 1

Paan Zainudin | 10:27 AM | 00 orang doakan aku slim |




Nothing to say ..
just smile ..
SELAMAT HARI RAYA weii !!!

sempat jugak kita beraya pada tahun nie setelah sebulan berpuasa ..
puasa dari makan minum , kawal nafsu , hubungan dengan orang & lain-lain ..

yeahhh ..
tahun nie .. tema silver !!
idea mak last-last minit .. nasib baik aku tak beli baju melayu kaler lain lagi ,
kang aku sorang pulak yang menyerlah hari tu .. hehehe ..

orang lain sibuk nak mandi raya .. semayang raya ..
yang aku nie bangun-bangun tidur dah mencekik ketupat ngan rendang 
dekat dapur .. hehe .. mengidam .. rendang baru siap masak pagi ni ..
SELAMAT HARI RAYA everyone ..
tahun nie memang kena keluar duiit manyakkk maaa ..
dulu boleh la kita yang mintak duit raya dekat orang tua ..
sekarang nie kita pula yang kena kasi .. amboihh .. cheq tak qeja lagi la ..
dok belajaq lagi .. lain kalau dah menikah .. hehehe gataaii ..
makkk .. orang tengah snap gambar tue .. jangan la mengantuk ... 
hahahaha sori sori ..

aduiihh achik polkadot nie .. penat-penat gua belit selendang silver dekat kepala dia ..
boleh dia tanggal macam tue .. sampainyaaaaa hati .. 
my mum .. satu kepala dengan gua ..
bab story moryy .. memang serah kat diaa .. haha ..
hahaha .. tak sangka pulak kita sedondon hari nie Ma ..
curlassss gituu ..
Alhamdulillah .. aku dapat merasa semua jenis juadah resepi makanan
minuman tester segala bagai .. hehehe ..
terima kasih yea semua tuan rumah !!

kalau boleh kan .. satu Tikam Batu gua nak pergi beraya ..
tapi apa kan daya .. bila perut dah penuhh .. 
tong dram nie dah tak mampu nak berjalan dahhh .. terbongkok-bongkok jadinya ..

and my auntie officially call me "dugong terdampar" ..
hahaha .. sampai hati .. kalau sebut duyung ok la jugak .. keh kehh


okey la .. 
sampai sini dulu story hari raya first day gua ..
nanti kita sambung part dua plak k .. wassalam ..






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...