11 April 2013

HAHH, DAH HIDUP BALEKK

Unknown | 6:20 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Ya Allah !! Speechless giller akuu, baru hari nie aku bukak belogg ..
Seriusss lama giller aku tak update.. dah dekat sebulan lebihhh .. hmmmmm .. aku memang tak tahu nak cakap ape .. sangat-sangat buzy , esaimen + program yang bertimbun sampai tak sempat nak update satu entri sepam dua.. 

Actually memang banyak giller yang aku nak tulis dan event yang aku nak kongsikan dengan korang .. Cuma masa yang sangat-sangat memang kuanghajo mencemburui aku.. hehe 

Takpe-takpe , dalam seminggu dua nie memang aku free .. Ko tunggu dashboard .. Ko tunggu keyboard , sampai hangit aku kerjakan muahahahahaha gelak jahatt

Okeyy choww dulu.. Jom semayang subuhh








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...