12 April 2013

KEM D' MUSICAL

Unknown | 8:51 AM | 10 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Alhamdulillah .. Akhirnya Teater Muzikal Kem telah berjaya di pentaskan walaupun dah sebulan lebih aku lambat menulihh entri nie hehe.. Yang penting bahang keeksaitedan aku pada malam tue tak hilang lagi.. Macam yang aku tulis dalam entri sebelum nie, pada hari yang sama pementasan nie aku berada di KL untuk Malaysia Social Media Week [klik entri nie].. Petang tue jugak la aku terpaksa bergegas balek awal ke Lipis untuk pementasan malam tue.. Kebas buntut aku wehhh, 3 jam dalam bas..
Takpe.. kepenatan nak mampus aku terbayar akhirnya = kepuasannn!! hahahah.. Okeh beb, stop citer pasal keseksaan aku nie, kita continue pasal apa yang dah jadi pada malam tue.. Nak diringkaskan citer, teater nie mengenai 5 orang remaja yang macam-macam ragam dan perangai dihantar oleh mak ayah diorang ke program kem di sebuah pusat rekreasi.. Bila dah macam-macam pe'el nie paham-paham je lah, perut aku sendiri pun nak terpecah tengok gelagat diorang nie.. tahniah beb!!
Tahniahhh korangg, banyak feedback positif yang kita dapat pada malam tue.. Alhamdulillah, usaha kita selama 2 bulan nie berbaloi.. hehe
bila dah semua pakat habis make-up, mula lah nak snap sini sana.. Tambah-tambah pulak ada gegirl dalam teater nie.. Sumpah mak nak pengsan tengok nokkk.. hahahahha
Mesti korang tertanya-tanya kan apa function aku dalam teater nie.. heheh
Yang sebenornye den nie koreografer untuk kem d' musical.. Korang boleh bayangkan laa, nak mengajar 5 orang lelaki yang tak pernah menari sebelum nie.. Alahai pong pang pong pang nak pengsan aku.. Tambah-tambah part "Nobody-Wondergirls" hahaha sumpah nak terkeluar ulu hati aku tengok diorang menari.. Tapi korang memang dah buat yang terbaikkkkkk !!
Sumpah letih gillerrr !!


well done !!!!





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

1 comment:

Atika Tika said...

Comel gugirl tu haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...