21 March 2012

aSyik aSyik NaSi BuNgKuS

Paan Zainudin | 9:58 PM | 00 orang doakan aku slim |


Dari dulu sampai sekarang..mai time lunch jer nasi bungkus..
sampai dah naik muak seribuempatratustigapuluhdua daa...

nama pun bujang...chill out la beb..hihi
ada orang yang kawin pun tak sempat nak masak jugak sebab buzy punya pasal.. kan? kan?

so, menu hari nie....
yum3..lepas jer kuliah tadi terus memecut dengan kelajuan 190km/j ke kantin kampus..perut nie haa..dah bergoncang tahap gaban dah...


jeng..jeng.... sambal ikan keli .. pergghh... merahnyer cili..
memang mamee slrrrp la beb..
kena sedia air banyak-banyak ni..kalau tak kang terbakar bilik haaa...pedas punya pasal..kalau tak cukup lagi guna pulak pili bomba..hehh hehh..


 dan satu perkara lagi kalau makan bawak balek bilik wajib buat benda nie..hehehe..


tengok running man!!! wajibun..
tak kira la ulang tengok episod yang sama ke..janji RM..hehe
ntah la sebab pe...paan pun tak tahu..



so, malam nie menu apa yeaa..nak masak..malam je masak..
ermmm...menu wajib orang bujang - telur goreng.!! yeaahhh




- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...