09 March 2012

MeNgHiRup & MeLePaSKaN UdARa2 SeGaR..Sehh

Paan Zainudin | 10:18 AM | 00 orang doakan aku slim |

Uhuk..uhuk...
terbatuk..tersedak ..semua ada ehhh...

udara sekarang nih sudaa tercemarrssss...
bahaya untuk anak cucu aku nihh...


time-time cuti sekolah nie diwajibkan pergi bercuti...
relese-release tension sikit...esaimen yang bertimbun tu letak tepi dulu yang..pentingkan yang lebih penting kerana yang penting itu lebih penting dari yang penting...hehehehe..
haaaaa..sudah lama Mr. Paan tak makan cendul pulut...Ya Allah..sedap banget...rasa macam nak tambah 2 mangkuk je lagi...

mak aihh..tinggi nyer ABC special....macam nak order jugak beb...
tapi setakat tinggi nie gua tak heran la cik Anis oOi..hehe..
yang dekat pantai merdeka tu lagi la voguenyer...sampai nak kena pegang ais dengan tangan..takut terbalik...haaaaaa...
waaahhh...memang sopan betul yea anak-anak dara nie berbaju kurung.. mau tak nyer pakai baju tue...diorang semua nie strait dari sekolah..malas dah nak balik rumah...siap berkasut formal lagi..hehe...
paan punya standard laa..laki sekejap je nak bersiap..
angin memang sepoi-sepoi bahasa...tapi sayang cuaca tak mengizinkan..takleh nak naik bot pergi seberang pulau..huwwwaaaaa!!! sedihnyerrr...
siput-siput dengan kerang yang paan kutip nie ingatkan yang kosong punyer... balik rumah terus rendam je la dengan air paip...esok tu sekali tengok binatang yang macam ketam dalam siput tu terapung jer atas air...dah mati... kesiannya....dah la banyak lak tue...huuuu..
Lini-Nida-Anis-Paan..hehe..
guys...jangan jelez.."madu 3" I...





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...