01 March 2012

MaRVeLLOuS MaRCH

Paan Zainudin | 9:21 AM | 00 orang doakan aku slim |



Assalamualaikum..selamat sejahtera semua..
mulakan pagi anda dengan senyuman.. 
kalau yang tak gosok gigi lagi tue..cover2 sikit..hehe

hmmm...
kenapa paan panggil bulan nie sebagai "Marvellous March"..
Mesti ada yang tertanya2 kan..kenapa tak nama lain..
xde la..tetiba jer terlintas dekat sistem saraf nama nie..terus je tarukkan..

hehehhh..
bln nie memang sangat-sangat buzy...
sebab tu paan namakan "Marvellous March"

start dari awal bulan dah buzy..
dah la masih demam lagi nie..tak lega2 lagi..esok dah nak balik..

cer tengok schedule kiteorg..tp xde la buzy truk sangat sampai macam PM tue..

1 Mac - Latihan tarian teater/ kemas barang & bilik
2 Mac - Balik kampung (Kedah)
3 Mac - Siapkan borang-borang, surat PBS
4-8 Mac - PBS di SK Berapit, Sungai Petani
9-18 Mac - (Cuti 1/2 sem) Siapkan esaimen, gi Penang
18 Mac - Balik maktab
19-27 Mac - Latihan tetap teater & tarian
- Siapkan esaimen
- Bentang ISL/ Tutorial
28-30 Mac - Kemuncak latihan teater/ tarian 
- Rehearsal
31 Mac - Jubli Perak...


haaaaaa...semput...aduSsss...
harap-harap paan & d geng dapat bahagikan masa & tugas dengan sebaiknya..
n tO our senior tOo..yang nak praktikum dan yang sedang praktikum...kita boleh lakukannya..

bahagikan masa antara PBS, BIG, Praktikum, esaimen, presentation & latihan..

We can do it..hehe






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...