23 December 2012

DATIN SERI DAH PINDAH RUMAH

Unknown | 12:43 PM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Wahhh , kerlass dah mak sedara aku sekarang nie ..
Semenjak dah berkahwin lain nie , dah dapat pangkat datin dah , wauu
Uncle baru pun kiteorang siap panggil daddy lagi .. yuhuuu
Daddy baru , rumah pun baru hehehehe
Perrghhhh , banyak giller kot barang-barang yang kena angkat naik atas lori ..
Nak terpatah tulang-tulang belakang aku , rasa terbakar pulak kalori-kalori dalam badan gua .. hahaha
Penat + lapar , 2 perkara yang tak boleh dipisahkan .. hui hui
Lapar punya pasal atas lori pun aku rembat nasik lemak sebungkus ..
Kalau berat bersih nasik lemak 250g , berat nasik yang gua makan Cuma 150g jerr !!
Mau tak nye , naik lori terhentak-hentak .. lepas tu angin bukan main sepoi-sepoi , 
rasa macam makan depan kipas angin speed no. 3
Berterabur habisss nasik-nasik tu lari .. ku redha ~ ku redha ~~
AES !! AES !! cepat la tangkap gambar aku !! hahahah
Bukan selalu boleh naik macam nie , last aku naik waktu tahun 2004
Waktu tu pergi dengan sedara mara redah air banjir .. daebakk

Bila dah sampai dekat rumah baru ni bukannye boleh relaks terus ..
Tu haa .. kena turunkan pulak barang-barang tu dari lori
Takpe lah , yang penting dapat angpau $$$ heheheheheh







- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...