14 December 2012

RESULT FINAL EXAM .. ALHAMDULILLAH ..

Unknown | 6:08 PM | 60 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Hari nie semua warga afzan , merujuk student maktab sedang menyibukkan diri 
di hadapan komputer dengan pelbagai mimik muka ..
Ada yang nak terkucil , ada yang nebes habis gabai dan ada yang tenang giller menekan butang-butang keyboard nie ..

Aku ??
bila dapat tahu result keluar pagi nie memang gelabahhhh .. gelabah gilaaa
tak senang duduk .. mesej mula masuk bertubi-tubi , rasa macam ditembak M-16 je ..
mulalah rasa bersalah dan insap tak jawab betul-betul exam hari tu ..
aku reply kat diorang yang aku tak cek lagi ..
Hati nie nak sangat tahu .. tapi muka gabaiii .. nebesss tahappp

sampai la aku suruh kawan aku yang tolong check kan ..
 aku bagi IC number & password
" weh , nak bagitau result aku nanti macam nie tau .. hang bagitau 
angka selepas perpuluhan dulu .. sebagai contoh : 3.14 , hang bagitau 14 dulu tauuuu "
tu diaa .. nervouss punya pasal

dekat setengah jam jugak nak tahu result dari kawan aku ..
nak mati betul budak nie ..
and lastly ..

..

..

Alhamdulillah ..syukur pada Allah ..
impian nak gembirakan hati ma , abi & family tercapai ..

yang penting !!! merah tu haa ..
LULUS , TERUSKAN PENGAJIAN ..
kalau tak , memang jadi petani la jawabnya aku

alhamdulillah ^___^








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

6 comments:

izah matrin said...

wAH tAhnIa dAn TerUskAN uSahA aNdA lAg! . . .:)

Diya Edhayaa said...

nek pentas lg die sem ni gyenye.. hehe.. kekalkn result bgus cmni paan.. n terus aktif kt mktb.. :)

balqisfz said...

tahniah paan! hebak mung! :)

misz aisya said...

tahniah dik! prktikum nnti buat the best. :)

~cik atin~ said...

waaah. tahniah paan.. :)

Unknown said...

trima kasih semua .. rezeki dari Allah ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...