18 December 2012

TAHNIAH MARIA ELENA & ASFIRDAUS

Paan Zainudin | 2:54 PM | 40 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Alhamdulillah ..
Akhirnya selamat jugak kak Maqhiaa ngan abang As kita diijabkabulkan ..
Pastinya warga-warga blogger tumpang gembira dengan masjid yang sudah terbina dengan tersenggam indahh !!
Nahh , ayat kemas giller bhai .. haha

Maria Elena ..
Siapa yang tak kenal kan , the greek Helen .. haha
Paan memang gemar baca penulisan blog beliau
About her lifestyle , fesyen , isu semasa dan lain-lain .. simple tapi padat
No wonder la paan sendiri yang taruk beliau dalam senarai Blogger Paling Cantik .. wahuwahhaha

Sempena majlis perkahwinan beliau , paan ada buat satu wallpaper khas ,
Sori kalau resolusi gambar kurang memuaskan , but I’m sincerely made for u and asfirdaus ^_^
kalau nak jelas klik je gambar tu .. bagi besorr .. haha
Pengikat Cinta di Gerbang Redha-Nya
Hehe , hope u like it ..
Dan jugak untuk blogger-blogger lain ,
Paan nak review dekat korang jugak gambar sepanjang majlis pernikahan dan resepsi kak Maghiaa kita ,
Semua orang tahu ,
Saat pernikahan adalah saat yang paling mendebarkan .. haha
Macam mana la aku nie nanti ??

Paan doakan semoga korang berdua berbahagia hingga ke akhir hayat , jaga hubungan dengan mertua dan keluarga
Saling  bersefahaman antara satu sama lain dan yang paling penting ,
sentiasa berdoa kepada Allah untuk kebahagiaan rumah tangga ^_^
adioOss !!







- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...