07 December 2012

HAPPY BESDAY GEBUUUU

Paan Zainudin | 2:51 PM | 00 orang doakan aku slim |


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Happy Birthday my dear
Hari nie (7 December) genaplah umur adik bongsu gua setahun
Rasa sekejap je wehh , dari kau keluar dari perut mak , meniarap , merangkak , berdiri ..
Sekarang tunggu masa kau nak berjalan jer dik oOi ..
Haha .. handmade punya kek , memang hancur la kan ..
But , don’t judge a book by its cover .. cer rasa dulu baru tahu mana langit & mana bumi .. haha
Entah berapa banyak gula & coklat yang aku taruk .. hehehe
Nampak tak ke’eksited’an si gebu gua yang bersemangat nak potong kek
For her anniversary yang nie kiteorang tak rancang nak buat jamuan apa-apa untuk si budak kecik nie lagi ..
Lagi pun abi kerja hari nie , jadi tak best la kalau buat jamuan takde abi .. 
so , kiteorang juz buat jamuan kecil sesame kiteorang je
tengok lah bila dah umur 3 , 4 tahun ke baru buat jamuan besar-besar untuk kau yea budak gebuu ..

Abang doakan semoga adik cepat membesar , sihat walafiat & gembira selalu
dan kurangkan banyak songehmu itu , kesian dekat ma ngan abi
tengah-tengah malam berjaga sebab kau asyik menangis dik .. hehe










- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...