08 February 2013

EH DAPAT LAGI ?? HEHE

Paan Zainudin | 7:14 AM | 50 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Alhamdulillah ... lepas satu , satu masuk rezeki .. Mula-mula elaun semester yang kiteorang tunggu hampir sebulan lebih dah masuk dalam akaun student  .. Yang tue jangan cakap la , semua orang termasuk pakguard dengan makguard eksaited habiss ahhh errr .. ATM sepanjang 2 hari memang full beratur panjang , malam ?? huhh sunyi habis maktab , semua pakat keluar berjimba makan sepuas-sepuas jiwa raga sampai pecah perut haha .. Lepas tue tak sangka pulak keesokan harinya dapat yang nie ..
Hehehe .. rambang mata .. Dah masuk bulan 2 nie esaimen mula la bertimbum .. macam tahu-tahu je kan nak pakai duit nak beli buku itu ini , printer lagi .. hehe syukur alhamdulillah ..





ingat , waktu kita senang jangan lupa ucap alhamdulillah ..

- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...