07 February 2013

PRA MERENTAS DESA .. HOMAIGODD PENGSANN

Unknown | 5:31 PM | 20 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Haa .. tak payah nak mukadimah-mukadimah , nie pra merentas desa yang telah dijalankan oleh PISMP Semester 5 hari selasa ritu .. Nie baru pra okeyy .. belum yang sebenar ~~ subhanallah , masyaAllah .. azab gillerr ~~ letih giller ~~~
Okey geng !! sebelum berlari kena laa panaskan badan dulu , regangkan segala sendi patella humerus apa semua haa .. Hey hey kauu .. siap sempat menguap lagi ??? hahaha aku nie kemain nervous giller nak berlari (maybe) entah berapa kilometer padu ..
Okeyy okeyy okeyyy ini memang memalukan .. entah macam mana waktu stretching tu kawan aku si izzat sengaja tarik aku dari belakang .. dah sahh sahh la aku jatuhhh .. 

Pastu semua orang pulak pakat tengok aku .. huwwaaa  tu bukti dekat gambar tue ,  naseb baik orang macho macam aku pandai cover diri .. haha habiss perasann
Pottttttttt , haa macam tu la kot bunyi hon nak lepaskan kiteorang berlari .. Heyy korang tak payah la nak cari mana aku .. tueeeee dekat belakang sekalii .. okey sekian 
hehe tutor kiteorang yang comel lagi macho pun join kiteorang merentas desa .. Encik , tak penat ke ???
Pit put pit putt .. buzy benor kau Wan jaga jalan ..
Part nak naik bukit nie la memang aku surrender sekali .. Sumpah semputt satu badan , patella aku dah nak tercabutt

Kat bawah nie pulak gambar-gambar aku yang diambil secara sengaja , tidak sengaja atau pura-pura sengaja sepanjang merentas desa nie ..
Time nie pra merentas desa yang 1st .. dalam maktab jer , tu yang baju lain tue .. haa time nie laa aku naik bukit yang bapak tinggi giller tuhh .. pennattttt
Nampak kamera terus muka eksaited !! Dah la run run chicken jerr ..

Pernah ke kau sopan depan kamera paan ?? " haha 

" ade ade .. time nak amik gambar pasport .. tu pun puas kena marah dengan cameraman sebab tak reti duduk diam .. " haha
Owhh noooo .. jauh lagi ke ??? aku dah separuh pengsan dah nie .. Classmate gua cakap ape tau bila tengok gambar nie , " ehh ada 3 Hilux ler " Seriuss kau memang nak mati awal Apihh .. haha
Okeyy yang nie aku memang betul-betul lari .. Tak perasan pun ada orang amik gambar .. pestime pestime

Dahh okeyy , aku yang nak menaip entry nie pun dah tersemput-semput .. 
After Chinese New Year nie baru la nak cross-country yang sebenar .. Errr urusetia , boleh tak saya amik MC hari tue ?? heheheh








Haaa , to all rakan-rakan chinese ku , dahku nak ucapkan GONG XI FA CAI .. 
and don't forget my limau yeaa ..

- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

2 comments:

~cik atin~ said...

tengok gambar ko sumer wat rase nak gelak. tapi part ang ko jatoh tuh. memang rase nak gelak guling guling. ha3

Unknown said...

hahaha ..
aku tgok hg x lari punn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...