07 February 2013

SELESAI JUGAK TEATER DI MRSM

Paan Zainudin | 5:05 PM | 20 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Alhamdulillah , akhirnya selesai jugak sesi interaksi latihan dan pengajaran teater dengan bebudak MRSM nie .. Start dari bulan lepas , kalau sape yang tak baca entry paan sebelum nie boleh [klik sini] kiteorang ke MRSM setiap minggu dan beberapa hari tertentu nak mengajar budak-budak teater dan tarian ..
So far diorang memang menunjukkan peningkatan yang memuaskannn .. Dah ada yang boleh berlakon dengan betul , menari dengan rentak yang betul dan lain-lain lagi lahh .. Jadi , penat lelah kiteorang sebelum nie rasa berbayar bila tengok improvement yang diorang dah tunjukkan .. Daebakk ahh korangg ..
Tangan di dada , mata ke atass !! Jangggg hahahaha .. Aduuhhhh , bila dah habis semua nie konpem rasa rindu dekat korang .. Tambah-tambah muka-muka yang memang hapluloktoidehsimpoittt .. nahh amik kauu haha
Sebahagian krew , pelakon dan penari .. korang memang sporting .. Aku suka , aku suka , aku sukaaaa
Nie budak-budak tarian yang gua take over .. Daripada yang macam kayu golf nak menari dah jadi rumpai air .. Hehehe .. Korang tahu takk , jujur memang penat giller nak ajar korang menari .. hahahahha
Haa , yang sorang nie tak tau laa sesat dari mana terlepas dari utara .. Nahh haihhh , jauh gila depa hantaq hang mai ke lipihh .. Tapi takpa la , sekurang-kurangnya ada jugak gek utaqa aku nak menyembang dekat sini ngehehe .. Kalau tak silap bulan depan kot dia pindah ke MRSM perak .. begitu jugak sebahagian form 4 yang lain ..
Yeahh , nak promote diri .. Kami lah fasilitator tak bergraduate !! haha takde lahh , lambat lagi nak habis studi .. Sambil belajar sambil kiteorang mengajar .. InsyaAllah , ilmu yang kita ajar nie dapat memberikan kebaikan kepada orang lain nanti .. Hopefully ~~

Thanks yea kepada semua yang terlibat secara langsung & tidak langsung .. Dan jugak kepada sesiapa yang selalu bawak makanan .. hihihihi , ada jugak benda yang nak disumbat dalam mulutt ..







- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...