06 February 2013

TUTOR GUA YANG COMEL DAH SAMBUT HARI LAHIR

Unknown | 8:20 PM | 40 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum



Semalam , tengah selongkar-selongkar FB tetiba tergerak hati nak tengok siapa celebrate besday minggu nie .. tengah-tengah tengok list nama tetiba ternampak dekat sebaris nama tue , Fauzi Hassan 5 Februari 2013 .. eh kejap eh kejap .. tue tutor kelas aku tuee .. esok wehhhh

Kenape la kiteorang tak tahu .. hampeh betul kann ?? besday tutor sendiri tak ingat .. pastu mula la start bermesej kol tanya classmate yang lain .. 

" weii , esok besday encik .. taknak kasi pa pe ke ?? "
"  ha'a kan ?? tapi elaun tak masuk gi .. dah sah-sah semua orang takde duit .. "
" hmm .. nak buat camne haa ?? "

pastu tergerak la dekat hati aku nie offer diri nak buat kad / hadiah untuk dia .. handmade punya .. & classmate aku yang lain offer nak belikan kek .. OK la tue .. simple tetapi bermakna ..
Pastu mula la sesi mengeluarkan stok-stok kraf aku yang dah lama tersimpan tue .. Dalam otak aku nie dok berpikir , ape la yang aku nak 
buat hahh ?? taknak la kad biasa-biasa yang orang selalu buat .. at least cuba try test bende lain .. haaa got it !!
Thanks to Akasyah sudi datang tolong aku .. haha ringan sikit keje aku yea .. Nak menggunting huruf-huruf tu bukan senang .. memenatkan .. 

Start buat keje nie dalam pukul 10 lebih , dah la waktu tue baru balek dari dewan .. ada program .. hahh lantak lahh .. asalkan siapp
Dannggg .. dapat jugak siapkan .. alamak huduss .. haha .. buat setakat yang termampu .. tobat letih giller jahit .. mata memang mengantuk giiler .. Paan buat pakai felt je .. taruk pengepit kayu dan button .. Nak bagi keras paan alas dengan kulit buku bahagian dalam tue .. yang cawan spongebob nie memang paan dah lama simpan , nak buat hadiah jugak dulu tue .. So , guna masa sekarang lahh ..
Bahagian belakang .. sebahagian budak kelas dah autograpp .. esok pagi-pagi kena start cari sorang-sorang budak kelas .. nak mulakan sesi mengautograp .. 
Yahh , ini lah tutor kiteorang yang comel tue .. masih muda dan macho !! haha
Sebahagian daripada budak kelas kiteorang tak dapat join .. ada hal yang tak dapat nak dielakkan .. so yang ni je la yang tinggal .. its okey laa .. dapat gembirakan hati tutor pun dah cukup okey kan ??
 
Happy Birthday to u Mr. Fauzi ..
Semoga Allah lanjutkan usia dan dikurniakan kesihatan yang baik .. Kiteorang gembira bila tengok encik gembira .. Maaf la , setakat ini jer yang mampu kami beri .. Secret Recipe dan Bobo Sponge Mug .. hehe Nanti bila elaun dah masuk kiteorang belanja encik pulak k .. haha









- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

4 comments:

Nisha said...

Jom Join :)

http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-nak-doodle-donut-by-nisha.html

Unknown said...

Comelnya. Nak juga. Hehe

Unknown said...

@nisha : oke nisha

Unknown said...

@cik bella : haha paan buat last2 minit ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...