14 June 2012

SeM BReaK #12 : mEnSTeaMBoatKaN DiRi~~

Paan Zainudin | 10:39 AM | 00 orang doakan aku slim |


Assalamualaikum
Selamat siang bapak-bapak ibu-ibu blogger sekalian ..

ehhh korang .. ingat tak lagi yang entry yang pasal paan menang baucer free entrance 
ke carnivall dengan steamboat dekat cinta sayang ??
dalam entry nie ..

haa .. dah ingat kan ??
yang pasal free entrance voucher tu paan dah kasi dengan adik ..
dia nak pergi dengan maksu paan .. takpe lah amik la voucher nie ..
anggap sebagai hadiah ..

yang pasal steamboat pulak ..
haaa .. semalam paan dengan kawan paan dah pergi melahap steamboat tu dekat Cinta Sayang Resort ..
best kan kalau dapat makan free .. sape taknak benda-benda free dalam dunia ni kan ..
nak kata banyak tu takde la kan ..
tapi memang mengenyangkan .. hahh .. perut I dah mengah dah weeii ..
hehehehe ..
  Sampai licin mangkuk kiteorang .. heh heh heh ..
thankz yea Al sudi teman aku gi makan ..
ala .. kau pun suka kan bab makan-makan free nie .. hihihi ..




 

- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...