03 June 2012

SeM BReaK #7 : KeNDuRi MiCoP & kAk TiQ

Paan Zainudin | 8:24 PM | 00 orang doakan aku slim |


Cuti sekolah nie kalau tak ada kenduri kendara 
memang tak ngam , tak cohh , tak kerik , takkk .. Allah , perosak bahasa betul ..

Hari nie first time ... first time la jugak ..
drive keta pergi sampai jenun .. tawu ker jenun kat nerr ..
google map laa .. tu pun kalau ada .. heh heh .. jahat .. jahat
Dengan hati yang suci dan murni , dahku telah merajinkan diriku pergi amik Amir & Kaklong Shida dekat Pendang .. 
Kiteorang nak join rombongan Cik Kiah pergi kenduri kawin super senior kiteorang
Mi Cop & Kak Tiq .. Kak Tiq tue classmate kaklong shida ..


Perrgghh .. memang sepadan weii ..
sweet gillerr .. nie la yang buat aku tergatal-gatal nak menikah awal ..
Padahal duit dalam poket habuk pun tarakkk ..

Muka tak tahu malu weeiiiiii ..
selongkar masuk dalam bilik pengantin .. hehe ..
tapi takpe , dah dapat permission dohh nge mok pengante laki tuhh .. hehe
haaa .. orang kata ape ?? 
amik berkat kan .. cewaahhh ..

ehhh .. gambor nie .. diorang cakap aku makin slim ..
aku memang tak tahu nak cakap ape .. terharu sangat .. speechless .. T_T
hahhh .. jangan layan cakap diorang tu .. tau la kan jeles sebab aku pakai baju Malaysia ..
kan ? kan ? kan ?
padahal jual berlunggok dekat tepi jalan ..

ok fine . . pa pe pun tahniah yea micop & kak tiq ..
semoga korang berbahagia yeaa ..
nasi , lauk memang takleh nak cakap apa .. sedapp sangat ..
nasi perut nie dah full jer takleh nak melahap laksa rojak ngan bubur kacang pulak ..




- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...