10 September 2012

aLHaMDuLiLLaH, TeRSeLaMat daLaM KeMaLaNgaN

Paan Zainudin | 7:08 PM | 20 orang doakan aku slim |




Kalau Allah cakap "Kun Fayakun" .. maka jadilah ia ..
Alhamdulillah .. Allah masih beri aku peluang untuk meneruskan kehidupan ..

T__T
Pagi semalam (9/9/12, 8.00pg) waktu tu on the way nak ke pasar ..
macam biasa , rutin pagi hari minggu ke pasar nak cari makanan ..
naik la motosikal dengan kawan ..
tiba-tiba nak masuk jer dekat selekoh tu kawan tersilap ambil jarak , kiteorang
terbabas ke tepi jalan .. kawan jatuh terseret sekali dengan motor ,
paan pulak jatuh terpelanting terguling-guling atas jalan ..

SEKADAR GAMBAR HIASAN
Taknak buat keja giller amik gambar selepas eksiden ..

Alhamdulillah , nasib baik paan sempat bangun sebab waktu tu paan terbaring dekat
jalan yang bertentangan .. ada trak kecil memang on the way ke arah paan ..
bila ingat-ingat balek memang seram ..

nak kata luka parah tu takde la .. Alhamdulillah ..
cuma tangan terseliuh , beberapa bahagian badan nie tersiat kulit adussss , dan sakit
badan .. bengkak-bengkak ..
kawan pun okey .. cuma muka dia calar teruk ..
moto ?? lagi la ..

Alhamdulillah .. dapat cuti 1 hari ..
boleh rehatkan sikit badan nie .. sakit sangat , nak tidur pun tak boleh ..
mandi lagi laa , kena air kan .. tetiba teringat kat family .. huwwwaaaa macam budak kecik !!
mak ngan ayah memang kol tak berhenti ..
it's ok mak ayah .. i'm fine
diorang risau sebab diorang pernah eksiden dulu .. memang keadaan diorang teruk ..
hmmm .. doakan kesihatan abang yea .. 









- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...