08 September 2012

My 2Oth BeSDaY : Wif FaMiLy

Paan Zainudin | 6:53 PM | 00 orang doakan aku slim |



Assalamualaikum ya habibi bloggerian ..
kita sambung balek tulih entry .. curik-curik masa ..
esaimen letak tepi dulu laa .. petang-petang tak baguih pikiaq-pikiaq ..
otak mau relax .. yea dakk .. ke aku buat pala bessss sendiri .. hehe

kalau dulu seleberat besday ngan kawan ..
hehe , kali ni ngan family pulak .. alang-alang cuti umum ..
buat je la kan makan-makan .. tapi tak banyak pun ..

for jiran-jiran , sedara-mara and kawan-kawan ..
alhamdulillah .. ramai yang datang ..
tapi sori , tak dapat nak layan hangpa sehingus-hingusnya .. cheq demam hari tue ..
jadi otak pun jem sikit .. tokleh nok mikir banyok ..
ni kes minum makan tunggang ais tak berhenti la ni time kenduri ritu ..
sampai terbatuk-batuk ..
tapi jamuan tetap jamuan .. hehe
hmmm .. tak banyak gambar yang snap ..
tak de passion .. hehe .. ni pun adik yang tolong ambilkan ..
al , redho , fahmir , am .. tenkiu datang ..
nak ajak kawan-kawan lain .. tapi ramai yang dah balek u , ada kerja ..
maklum la .. plan last-last minute ..

tenkiu for this hadiah ..
bantal strawberi , photo album ..
dan jugak 2 ketul teddybear .. hehe .. segan nak tempek gambar-gambar bear ..
malu ~~~
terima kasih yea kepada sesiapa yang sudi datang ..






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...