21 September 2012

BENGKEL DEKLAMASI SAJAK

Paan Zainudin | 3:21 AM | 00 orang doakan aku slim |



Alhamdulillah .. akhirnya selesai jugak Bengkel Deklamasi Sajak
yang berlangsung selama dua hari di kampus kiteorang ,
IPG Kampus Tengku Ampuan Afzan ..
(18-19 September)

Bengkel yang berkolaborasi bersama dengan DBP 
menampilkan sasterawan negara , Marsli N.O sebagai trainer kiteorang ..
wow , sasterawan wei ..
seriously paan cakap ,
bengkel kali nie memang lain dari yang lain ..
lain dari bengkel yang paan pernah pergi ..

selalunya kan , bengkel yang paan ikuti ..
penuh dengan teori la , cakap berdiri seketul dekat depan tu jer ..
ohh , memang mengantuk giller .. 
gambar sepanjang bengkel memang paan tak amik langsung ..
ni pun dari kamera kawan ..
hehe kononnyer fokus giller ar time bengkel .. la sangat kann ~~

Jadi sebelum Pak Cik Marsli berpisah dengan kiteorang ,
dia ada tinggalkan sedikit nukilan buat tatapan warga IPGKTAA ..

cer bukak link nie ..

I hope anybody yang hadir ke bengkel nie dapat mempraktikkan
apa yang korang dapat .. 
biar sedikit pun takpe daripada yang tiada langsung ..














- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...