25 February 2012

BaRu Nak DaFTaR HeaRtBeAt

Paan Zainudin | 4:34 PM | 00 orang doakan aku slim |



Rasanya paan nie orang yang dah ketinggalan zaman pe..
orang lain dah berseronok sakan dengan HB..
paan baru nak kenal ngan daftar..hehee
hampeh betul ..


rasanya blogger-blogger lain semua tawu pasal nie kan..
ke sama macam paan..ngeee~~

sesuatu yang membuatkan paan tertarik dengan heartbeat nie
adalah $$$$... earning..earning...

ahahaha...
mata duitttaann betul..

HB nie sama jer macam nuffnang
sambil kita berblogging sambil kita earning..
prosedur nyer pun sama je cam nuff..& more simple..


nak ajar tutorial nak join nie cheq tak berapa terrer sangat..
cheq pun ikut tutorial brother nie jer..
boleh tahan..faham..

so abang kakak tunggu pe lagi..
meh cepat2 kita mengbang bang boom kan HB nie..
muahahahahaha...

gilakk..





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...